Formació dual a l'Escola del Treball

Aquest curs l’Institut Escola del Treball ha iniciat dos cicles en la modalitat DUAL: el CFGM de Comerç, que s’imparteix en un any, i el CFGS Transport i Logística, que s’imparteix en dos anys. Un total de 17 alumnes han estat seleccionats per les empreses per cursar el cicle de Comerç en la modalitat dual. A hores d’ara, aquest alumnat ja ha iniciat el seu període pràctiques a les empreses.

Un cop superada satisfactòriament aquesta fase, les empreses formalitzaran un contracte en la modalitat de beca salari a cadascun dels alumnes fins a l’acabament del curs.

En aquesta modalitat, l’alumne assisteix al centre de dilluns a dijous i disposa de totes les tardes, així com la totalitat dels divendres i dissabtes per realitzar la seva formació a l’empresa. La formació en modalitat DUAL es realitza gràcies al conveni de col·laboració entre el Departament d’Ensenyament i la Federació Provincial d’Empresaris de Comerç de Lleida (FECOM). Les empreses que participen en la impartició d’aquesta modalitat durant aquest curs són:

• Federòptics
  • Gesa