Presentació de la Borsa de Treball

L’Institut Escola del Treball ha organitzat unes jornades informatives per explicar el funcionament de la seva Borsa de Treball que ha aconseguit que en menys de tres mesos hi hagin més de 700 visites en la seva pàgina web.

El professor Miquel Sànchez, l’encarregat de gestionar la Borsa de Treball, afirma que és possible disposar d’una feina tenint una actitud proactiva en la seva cerca, fent un ús eficient de la xarxa, atès que el model de recerca de feina ha girat radicalment cap al món digital.

La clau rau en saber-ne escollir la configuració dels filtres de recerca que ofereixen les pàgines web, per tal de destriar la informació adient de la innecessària. En aquestes jornades es desenvolupen estratègies per millorar l’aprenentatge de l’ús de filtres de cerca en les principals borses de treball, tan siguin les de les Administracions públiques com de les privades.

La Borsa de Treball de l’Institut Escola del Treball, ofereix la seva experiència en recerca de feina per la xarxa, per tal d’oferir ofertes de feina als seus alumnes segons el perfil professional dels seus estudis.

L’atur està colpejant el sector més jove del món laboral i aquestes jornades pretenen donar a conèixer les tècniques de recerca de treball en la xarxa que permeten una alta probabilitat d’inserció laboral dels alumnes que finalitzen els estudis de cicles formatius.