Jornades d'Emprenedoria

DIA 11 DE MARÇ JUST BE JOU!! La jornada ha estat un èxit i han participat al voltant de 150 alumnes que han estat presents en les ponències de l’empresa AIM SOLO, SAGE empresa líder en tecnologia i casos d’èxit d’ex alumnes de l’Escola del Treball. Durant la tarda s’ha celebrat el concurs de projectes emprenedors sota el nom “ A l’Escola del treball el protagonista ets tu”.

Durant el concurs s’han exposat sis idees de negoci dutes a terme per alumnes de diferents cicles formatius. Els guanyadors han estat en la categoria de “projecte més creatiu” l’empresa Lactoceli, S.L dedicada a la venda on line de productes per a celíacs i persones amb intolerància a la lactosa realitzat per alumnes del CFGS d’Administració i finances i en la categoria de “projecte més realista” l’idea de negoci de l’empresa TUVENT S.Coop dut a terme per alumnes del CFGS d’Energies renovables. El premi del concurs de cartells ha estat per la Núria Garzón , alumna del CFGS de Comerç Internacional.

Emprenedoria 11 Emprenedoria 11

Per finalitzar la jornada s’ha comptat amb la presència de Montse Esteve emprenedora d’èxit i propietària de Centre Esportiu i Escola de Dansa ED+ , propietària de la botiga d’esports La Nau i propietària de l’Escola de Música de Guissona i l’empresa Blackpier, jove empresa dedicada a la confecció i venda de roba a mida

DIA 12 DE MARÇ

ESPAVILAT'T I DESENVOLUPA LA TEVA MARCA PERSONAL !! El dimecres 12 s’ha celebrat a l’Escola del Treball la segona jornada emmarcada dins les activitats previstes en la 1a Setmana de l’Emprenedoria del 10 al 14 de març. La xerrada sota el títol “Espavila’t i desenvolupa la teva marca persona” ha estat al càrrec del ponent Xavier Roca Torruella, consultor de Smart Marketing S,L i expert en personal branding. La jornada ha estat seguida per més de 100 alumnes, integrants dels cicles formatius de grau superior de les famílies professionals de Comerç i Màrqueting, Administració i finances, Energies i aigua , Educació Mediambiental, Electricitat i Electrònica, Química. Els temes tractats han estat com aconseguir construir la teva marca personal donat a conèixer als alumnes la marca personal o personal branding com un concepte de desenvolupament personal consistent en considerar-se a un mateix com a marca comercial,amb ànim de diferenciar-se i aconseguir el major èxit possible, tant en les relacions socials com en les professionals. També s’ha fet èmfasi en l’ús professional de la comunicació a través dels diferents mitjans i xarxes socials.

DIA 14 DE MARÇ

TALLER DE CREATIVITAT !! Divendres, 14 de març, en el marc de les activitats previstes per la 1a Setmana de l’Emprenedoria celebrades a l’Escola del Treball de Lleida, s’han dut a terme dos tallers de creativitat adreçats als alumnes de primer curs dels cicles formatius de grau superior . Els tallers de creativitat han estat conduits pel Dani Bernard, coordinador de la xarxa INNOVA FP i han participat un total de 120 alumnes .

Amb aquesta activitat conclou la 1a Setmana de l’Emprenedoria celebrada a l’Escola del Treball, que ha estat un èxit de participació i amb noves propostes de futur.

Emprenedoria 14
Emprenedoria 14 Emprenedoria 14