1a píndola. "Les intel·ligències múltiples"

LABORATORI D'IDEES (E-LAB)

El passat divendres 16 d’octubre es va endegar el programa “ Pindoles Emprenedores” adreçat a alumnes dels cicles formatius amb l’objectiu de completar la seva formació emprenedora i potenciar la recerca de talent. En aquesta edició , s’ha començat amb una 1a píndola sobre “ Les intel·ligències múltiples” per millor el potencial dels alumnes d’una manera pràctica. El taller va ser realitzat pels formadors de Tàctica 360.

Els alumnes que van assistir eren de diferents cicles entre els que destaquen Gestió de vendes , màrqueting i publicitat, Comerç Internacional i Administració i finances . El taller va consistir en diferents pràctiques interactives per treballar en petits grups sobre les creences , la recerca de les competències , en què sóc bo?, i els valors amb l’objectiu final de saber construir el mapa individual de les potencialitats. Amb la realització d’aquesta píndola s’enceta el programa de formació emprenedora que organitza un total de 6 píndoles formatives repartides durant el curs escolar.