Lliurament del premis E2

LABORATORI D'IDEES (E-LAB)

Els Premis E2, Escola d’Emprenedors, guardona tres projectes de l’Escola del Treball de Lleida.

Aquest dijous 29 d’octubre de 2015, ha tingut lloc el lliurament dels Premis E2, Escola d’Emprenedors, organitzats per GLOBALLeida i els Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a Lleida, al CaixaFòrum. La iniciativa lleidatana, pionera a Catalunya, està adreçada a alumnes i professors per fomentar l’emprenedoria a tots els centres educatius de la demarcació.

>

En el decurs de l’acte, en el que han assistit més de 200 alumnes, s’ha impartit la conferència Actituds per triomfar a la vida: de l’escola a l’empresa, a càrrec de Daniel Gavarró.

Els Premis que s’ha atorgat, estan estructurats en 10 categories i han avaluat criteris com la innovació, la recerca, la interacció amb l’entorn, el projecte de centre o la viabilitat del projecte i tenen una dotació total de 5.000€.

L’acte que ha estat dinamitzat a través de les xarxes socials: Facebook, Twitter, YouTube i Instagram, amb la col·laboració dels alumnes del CFGS Gestió de vendes i espais comercials i màrqueting i publicitat de l’Escola del Treball, ha tingut una audiència de més de 38.000 seguidors amb el hastag #premisE2, i s’han arribat a les 195.000 impressions amb dispositius digitals, superant l'audiència de la primera edició.

Els premis han estat lliurats per l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, el diputat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Enric Mir, el director dels Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament a Lleida, Miquel Àngel Cullerés, el conseller delegat de GLOBALleida, Oriol Oró, i els representants de La Caixa i SEMIC, com a patrocinadors d’aquests premis.

Els projectes de l’Escola del Treball que han estat premiats són:
Cicle Formatiu de Grau Superior
  • Projecte CENTRE LOGÍSTIC PONENT, SA. Gerard Ramells, Francesc Xavier Argelich i Maria Teresa Puigvert. (CFGS Transport i logística). Menció especial al millor estudi tècnic.(250€)
  • Activitat: Prestació de serveis 'emmagatzematge i transport nacional i internacional.
Cicle Formatiu de Grau Mitjà
    • Projecte MOTO TUNING, SL. David Martín (CFGM de Comerç). Premi al projecte més viable. (500€)
    • Activitat: Venda de recanvis per a motos, reparació de motocicletes i comercialització de pit bikes
    • Projecte MIM. Gerard Fernández i Júlia Piquer (Projecte intercicles: CFGM Fusta i moble i CFGS Gestió comercial i màrqueting). Premi a la millor idea. (500€)
    • Activitat: Venda de mobiliari nòmada (adaptable a canvis d'ús i necessitats de l'usuari) amb muntatge DIY. (Do it yourself).

Enhorabona als alumnes i professors que han participat en el desenvolupament dels projectes i animeu-vos a participar en la propera edició!!!.