La quinzena del Networking

LABORATORI D'IDEES (E-LAB)

Durant aquest més d’octubre s’ha celebrat la QUINZENA DEL NETWORKING amb l’objectiu de fomentar la participació activa i transversal dels alumnes en el desenvolupament de projectes reals.

La primera setmana , del 5 al 9 d’octubre , es va dur a terme el BUSINESS NETWORKING, activitat de networking on les entitats participants (empreses o institucions) expliquen el seu repte als alumnes d’un o varis cicles formatius. Els alumnes poden formar equips de treball per desenvolupar un projecte real que cobreixi una necessitat real. L’objectiu de l’activitat és fomentar la participació dels alumnes en projectes emprenedors, innovadors i de qualitat.

Durant la setmana, 8 entitats han explicat el seus reptes:

• TEDx LLEIDA: als alumnes dels CFGS Comerç Internacional i GS Gestió de vendes, màrqueting i publicitat
  • XTRATÈGICS: als alumnes dels CFGS Comerç Internacional i GS Gestió de vendes, màrqueting i publicitat
  • AINDER i TRUST ENERGIA: als alumnes d’Energies Renovables
  • CATALANA CONDAL: als alumnes del CFGS d’Energies Renovables
  • PAL DE PALLER: Als alumnes dels CFGS d’Energies Renovables i CFGS Automatització i robòtica
  • SEGRIÀ SEC: als alumnes dels CFGS d’Educació i Control ambiental i CFGS Gestió de vendes, màrqueting i publicitat
  • GLOBALLEIDA: als alumnes dels CFGS Comerç Internacional i GS Gestió de vendes, màrqueting i publicitat

Durant la segona setmana , el dia 14 d’octubre és va celebrar a la sala d’actes, la jornada de SPEEDNETWORKING. Es tracta d’una activitat de networking on els participants es situen en petits grups per a presentar una idea de projecte o una habilitat mitjançant un format de “fast contact”. L’alumne té 90 segons per fer la seva presentació basada en la metodologia “elevator pitch”. L’objectiu del networking es conèixer idees emprenedores i formar equips de treball intercicles per desenvolupar-les i convertir-les en projectes emprenedors reals ,interdisciplinars. Han participat alumnes dels CFGS d’energies Renovables, Educació i control ambiental, GS de gestió de vendes , màrqueting i publicitat.