Els alumnes de l'Escola del Treball amb Víctor Kuppers

EMPRENEDORIA

El dijous 31 de març a les 18h a l’INS Ronda es va realitzar la xerrada “Vivir con entusiasmo” a càrrec de l’escriptor i coach Víctor Küppers.

A la conferència hi van assistir els alumnes del CFGM d’Activitats Comercials i del CFGS de Transport i logística juntament amb els professors, Gemma Santfeliu, Carme Solano, Olga García i Paco González.

Víctor Küppers és llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses i Doctor en Humanitats. Treballa com a formador i conferenciant i imparteix classes de Direcció Comercial a la Universitat Internacional de Catalunya i la Universitat de Barcelona. Va ser vicepresident de Barna Consulting Group i Assistant Professor d'IESE. També rep invitacions de col·legis i centres educatius per impartir conferències als pares sobre "Gestió de l'Entusiasme en la família ".

Es dedica a la formació per vocació. Assegura creure " fermament en les possibilitats que tenen totes les persones i en la importància de les actituds personals per desenvolupar el seu enorme potencial ".

Els seus dos paraules favorites són " passió i entusiasme " i creu " fermament que l'única vida que té sentit és una vida amb sentit".