6a Píndola emprenedora

EMPRENEDORIA

El dia 18 de maig es va realitzar la 6a píndola emprenedora: ESTRATÈGIES CREATIVES PER ELABORAR UN CVITAE COMPETENCIAL

Les Píndoles Emprenedores són una acció formativa adreçada als alumnes del CFGS de l’Escola del Treball amb l’objectiu de complementar la formació des d’un punt de vista professionalitzador apropant-los a la realitat empresarial. Aquesta sisena píndola pretèn explicar estratègies clau a l’hora d’elaborar un bon currículum basat en competències i actualitzar-lo a les demandes del mercat laboral actual. Georgina Paris, tècnica de l’IMO esns va fer una taller interactiu per donar-nos eines a l’hora de realitzar el nostre currículum.

Aquesta formació és el pas previ a la celebració de la jornada de Job dating (cites de treball) el proper dia 14 de maig, on els alumnes de segon curs tan dels cicles formatius de grau mig com els alumnes dels cicles formatius de grau superior tindran l’oportunitat de presentar el seu currículum vitae i fer una petita entrevista de treball davant una empresa capdavantera de selecció de recursos humans, Òptima Business Consulting S.L.