1a JORNADA JOB DATING – CITES DE TREBALL

EMPRENEDORIA

El passat 24 de maig es va celebrar per primera vegada la Jornada “Job Dating – Cites de Treball”

en col·laboració amb Òptima Business Consulting, S.L (Jovita Latorre i Mariona Molí) Es tracta d’una jornada adreçada als alumnes de segon curs de tots els cicles formatius que s’imparteixen a l’Escola del Treball.

L’objectiu de la jornada és donar la possibilitat als alumnes que finalitzen el cicle formatiu de presentar el seu currículum vitae i realitzar una entrevista de treball amb una empresa dedicada a la selecció de recursos humans per lesprincipals empreses del territori lleidatà.

Les avantatges per l’alumne es centra en la possibilitat de poder entrar a formar part de la borsa de treball d’una empresa de selecció de personal i personalitzar el currículum vitae presentat mitjançant l’entrevista personal. A més a més, els alumnes adquireixen experiència en realitzar entrevistes de treball.

Per altra banda, l’avantatge per l’empresa radica en poder tenir una borsa de currículums vitae pre seleccionats a través d’una ràpida entrevista personal.

La jornada es va dur a terme a la sala d’actes i hi van participar 20 alumnes de diferents cicles formatius.

Tan els representants d’ Òptima com els alumnes valoren molt positivament aquesta activitat.