Quinzena Networking

EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ

Durant el mes d’octubre, la Comissió d’Emprenedoria va organitzar la quinzena de Networking.

El dia 6 i 7 d’octubre es va dur a terme el Business Networking, trobada entre empreses i alumnat per desenvolupar projectes reals en comú. En aquesta ocasió ens van visitar les empreses Informàtica i Wireless S.L, el pintor Antoni Uceda i Pal de Paller S.L.U.

Entre l'alumnat que va participar en aquesta jornada trobem: CFGS d'Energies Renovables, CFGS d'Educació i Control Ambiental, CFGS d'Automatització i Robòtica, CFGS de Màrqueting i Publicitat, CFGS de Comerç Internacional i CFGS de Gestió de Vendes i Espais Comercials.

Seguint amb la quinzena del Networking, i desprès de la trobada del Business, dimarts 25 d'octubre a les 16:30 hores es va celebrar a la sala d'actes del nostre institut la jornada Speed Networking. En aquesta edició, un total de 26 alumnes de diferents cicles formatius, entre ells: CFGM d' Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques, CFGM de Fusteria i Moble, CFGS d'Automatització i Robòtica, CFGS d'Energies Renovables, CFGM d'Activitats Comercials i CFGS d' Assistència a la Direcció , van intercanviar les seves idees i habilitats per poder crear equips de treball i enfortir els seus projectes.

Entre les diferents idees que es van presentar trobem un marcador de futbol amb arduino auto-abastit per FV, una empresa d'organització d'esdeveniments, un projecte de comunicació i màrqueting a través d'internet anomenat El Mercadal, un dron amb pinza per col·locació de corda de seguretat en torres de mitja tensió, un dispositiu avisador per falta de llum domèstica, una planta de biogás controlada per arduino, una rajola de FV amb tira de LED per il·luminació de piscines, un carret dispensador de llet per vedells mamons i un aparell de control remot per encendre l'ordinador.

Enhorabona a tots per les vostres BIG idees i gràcies per la vostra col·laboració!

Comissió d'Emprenedoria