2 Guanyadors als Premis E2

EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ

Aquest dilluns, 7 de novembre, va tenir lloc al CaixaFòrum el lliurament de premis E2, Escola d’Emprenedors organitzats per GLOBALleida i els serveis territorials del Departament d’Ensenyament a Lleida, iniciativa adreçada a alumnes i professors per fomentar l’emprenedoria a tots els centres educatius de la demarcació i en tots els nivell educatius.

L’acte va iniciar-se amb la conferència “Emprenent en jove: una opció de futur”, a càrrec d’Antoni Mates formador en lideratge. Tot seguit, es va fer entrega dels premis, estructurats en cinc categories i tenint en compte, la innovació, la recerca, la interacció amb l’entorn, el millor projecte de centre i la viabilitat del projecte.

En aquesta edició els premis van estar lliurats pel Regidor de Promoció de la ciutat, del comerç, del turisme i de l’Ocupació i l’Emprenedoria de l’ajuntament de Lleida, Rafael Peris,  el diputat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Enric Mir, el director dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a Lleida, Miquel Àngel Cullerés, el conseller delegat de GLOBALleida, Oriol Oró, i els representants de La Caixa i SEMIC, com a patrocinadors d’aquests premis.

Entre els joves premiats hi havia dos alumnes de l’Escola del Treball, el Noel Perejoan i la Maria Arujo, tots dos guanyadors de material informàtic valorat en 500€ cadascun.

El Noel Perejoan va guanyar el premi a la millor idea de CFGM amb el seu projecteAUTOLED, un sistema d’enllumenat autònom de gran abast, alimentat exclusivament amb energia solar i pensat per a espais amb poc moviment de persones a les nits o bé zones que hagin patit algun desastre natural i no tinguin accés a la xarxa elèctrica. A més a més, el Noel, avui 8 de novembre, és un dels protagonistes de l’ascensor del diari SEGRE.

Una altra alumna, la Maria Arujova rebre en la categoria de CFGS, el premi al projecte més viable sota el nom deSPEAK IN CLUB S.L, un club on pots practicar anglès les 24 hores del dia amb activitats diverses.

Un any més els alumnes de l’Escola del Treball van ajudar a dinamitzar l’acte d’entrega de premis a través de les xarxes socials: Facebook, Twitter, YouTube i Instagram, amb l’objectiu de difondre i donar a conèixer al major nombre d’alumnes i professors possible aquest acte.

Enhorabona als premiats per els seus projectes i també a l’equip de xarxes socials de la nostra escola per la seva excel·lent tasca de difusió dels premis.