Segona Píndola Emprenedora

EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ

El dimecres 14 de desembre a les 16:00h vam tenir el plaer de rebre un cop més a la Sara Sampedro, directora de l'Escola de Lideratge Ingenio Leadership School, dins del marc de la formació adreçada a l'alumnat mitjançant el format de píndoles emprenedores.

Aquest cop, la Sara Sampedro, ens va fer una ponència que portava com a títol: "Perserverança, clau de l'èxit sostingut."

Una de les conclusions que l'alumnat va treure d'aquesta píndola és la importància de tenir somnis a la vida i saber traçar una línea per aconseguir-los. Aquesta línea, molts cops, no és tan fàcil de seguir i és en aquest moment quan la capacitat emprenedora de ser perseverant i tenaç es converteix en una eina clau de l'èxit personal de cadascú de nosaltres.

Gràcies Sara per aquesta genial lliçò d'emprenedoria i de vida