Jornada Job Dating

EMPRENEDORIA

El passat 9 de maig un total de 36 alumnes van participar a la jornada de job dating organitzada per la Comissió d'Emprenedoria de la nostra escola. Òptima Business Consulting i Randstad, dues empreses de selecció de personal amb oficines a Lleida, van entrevistar-los amb preguntes sobre el currículum i els seus interessos professionals i laborals.

La jornada es va dur a terme en horari de migdia per a que tant els alumnes de matí com els de la tarda poguessin assistir-hi.

Durant l'entrevista alguns alumnes també van preguntar a les empreses de selecció de personal com millorar el seu currículum o quins cursos podrien realitzar per millorar les seves competències i incrementar les seves possibilitats de trobar feina.

Al sortir de l'entrevista els alumnes es mostraven satisfets i alguns d'ells il·lusionats ja que alguna de les empreses de selecció havia mostrat interès en ells i els havia demanat que passessin per la seva oficina el més aviat possible.

Els currículum de l'alumnat passen a formar part de la borsa de treball d'aquestes dues empreses essent un avantatge tant per l'empresa com per l'alumnat. Aquesta experiència va ser una bona oportunitat per orientar professionalment i laboralment al nostre alumnat de segon curs i obrir-los una porta al món del treball.