6ena Pindola Emprenedora

EMPRENEDORIA

El passat dimecres 17 de maig vam finalitzar el programa de formació amb píndoles emprenedores. Aquest cop ens va acompanyar el Llorenç Llaberia, cap de colla dels Castellers de Lleida que sota el títol "Tots fem pinya!" va saber transmetre a l'alumnat la necessitat de saber treballar amb equip. Durant la xerrada el Llorenç i la Mireia que també forma part dels Castellers de Lleida, van fer experimentar l'alumnat el què significa treballar en equip mitjançant una explicació pràctica de com es construeix un castell humà. A partir d'aquest exercici els alumnes van viure en primera persona què suposa dur a terme un projecte en comú, on tots els participants es sentin igual d'importants amb independència de les habilitats de cadascun d'ells i on valors com la confiança, el respecte, la diversitat, l'esforç i l'entusiasme són claus per tirar endavant qualsevol projecte en equip.

Gràcies Llorenç i Mireia per la vostra genial explicació i implicació i per voler formar part de la comunitat educativa de la nostra escola.