Premi SPRINT d’innovació i emprenedoria

ALUMNES DE L’ESCOLA DEL TREBALL PARTICIPEN EN LES ESTADES A VIC ( PREMI SPRINT ALS MILLORS PROJECTES D’INNOVACIÓ I EMPRENEDORIA patrocinat per BANKIA)

El dies 3 a 7 de juliol l’equip format per quatre alumnes de l’Escola del Trebal acompanyats del professor David Castarlenas van participar en el desenvolupament del prototip AUTOLED , fanal solar ideat per un alumne del CFGM d’instal·lacions elèctriques i automàtiques guardonat amb el millor projecte als premis E2 el curs anterior.

Les activitats es van dur a terme a l’Institut de Vic . L’equip d’alumnes estava format per dos alumnes del CFGS d’automatització i robòtica , Ruben Moya i Arnau Moreno i dos alumnes del CFGS d’Energies Renovables, Héctor Hernández i Noel Perejuan .

El mètode SPRINT consisteix en el desenvolupament de la versió 2.0 del projecte i el prototipatge inicial.