Acte d'inici de curs 2017-2018

GENERAL

Us recordem que el proper dimarts 10 d'Octubre, inaugurarem el curs escolar 2017/2018 amb la presència de l'exjugador del Lleida bàsquet Berni Tamames que sota el títol "La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat" ens parlarà sobre els valors en el treball i la motivació.

Durant l'acte es farà entrega dels diplomes i premis a l'alumnat guanyador dels projectes del concurs ET-Emprèn patrocinats per les empreses Tallers Antoni Miquel, Supermercats Plusfresc i Transport Trota.

Els guanyadors explicaran les seves idees i la seva motivació per tirar endavant els seus projectes.

La Comissió d'Emprenedoria vol també agrair a l'alumnat de 2n curs d'Assistència a la Direcció, la seva col·laboració amb la realització del cartell d'aquest acte.

Us hi esperem!!