Quinzena del Networking 2017

QUINZENA DEL NETWORKING

En els propers dies l’ETLleida inicia dos activitats d’emprenedoria que formen part de l’anomenada QUINZENA DEL NETWORKING: els Business Challenges i l’Speed Networking.

Business Challenges (del 23 al 27 d'octubre de 2017)

Es activitat de networking on empreses i entitats llencen el seu repte a l’alumnat d’un cicle formatiu del centre. Així, l’objectiu de l’activitat es conèixer i formar equips de treball amb la finalitat de crear un projecte emprenedor real, innovador i de qualitat .

En aquesta 3a edició estrenem el nom de Business Challenges en substitució de Business Networking que va ser el de les dos primeres edicions.

Les empreses participants son: Antoni Miquel, Fluidra, ICO (Institut Català d’Oncologia), Segrià Sec, Comunitat de regants Segrià Sud

Business_Challeges_2017

Speed Networking ( dilluns 30 d’octubre a les 16h, Sala d'Actes)

Es tracta d'una activitat de networking on els alumnes participants se situen uns davant els altres, en petits grups per a presentar-se. L'alumnat amb una idea emprenedora tindrà 90 segons per fer la seva presentació i la resta d'alumnat oferirà les seves habilitats a les diferents idees que es presentin.

L'objectiu es crear grups intercicles per desenvolupar un projecte emprenedor i participar posteriorment en els premis ET-emprèn.

Speed_Networking_2017