Premis E2 2017

3 PROJECTES GUARDONATS ALS PREMIS E2

L’Escola del Treball de Lleida rep una pluja de premis en la edició 2017 dels Premis E2 de GlobaLleida

Aquests premis formen part del programa E2 Escola d’Emprenedors pel foment de l’emprenedoria amb el que han rebut formació 2.444 alumnes i 54 professors de 27 centres educatius del territori. En aquesta edició han participat un total de 10 centre. Els premis es classifiquen per categories educatives: Infantil i primària; ESO; CFGM i CFGS amb dos premis valorats en 500€ i accèssit cadascuna.

El nostre centre va aconseguir situar a 3 projectes entre els finalistes de CFGM i CFGS i tots 3 van aconseguir premi. Enhorabona als premiats i als tutors i tutores.

Els premiats

INFANTIL I PRIMÀRIA:

Premi al millor projecte de centre: Escola Mont-Roig de Balaguer pel projecte: Repte d’Emprenedoria. Aromes, remeis i condiments.

Premi al projecte més interactiu amb l’entorn: Escola d’Alfés pel projecte PEP Petits/Petites Empresaris/Empresàries de Ponent.

ESO:

Premi al millor treball de síntesi o d’investigació relacionat amb l’emprenedoria i la creació d’empreses: GINTOLA CINEMA

Activitat: Sala de reproducció cinematogràfica a Guissona. Alumnes: Gina Farré i Carlota Gomà (Fedac Guissona)

Premi a la idea més innovadora o creativa: EL PETIT CARTONER

Activitat: Fabricació de mobles de cartró reciclat per a nadons i infants. Alumnes: Anabel Gaspa, Jiaying Chen i Daniel Estrada (Ins Guindàvols de Lleida)

Accèssit: TIMESHARE

Activitat: Oferta i demanda de serveis a través d’una plataforma online i a l’assessorament de persones emprenedores i pimes. Alumnes: Gemma Corretjé, Irene Resa, Zakaria Eriahi i Youssef Moussaoui         (Fedac Lleida)

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ:

Premi a la millor idea: VERDFUST

Activitat: Fabricació de mobles, utensilis i elements decoratius amb el rebuig de poda i servei de serrat de troncs a domicili. Alumne: Gerard Sugrañes (Escola del Treball)

Premi al projecte més viable: CANGURBUS

Activitat: Servei de ludoteca mòbil. Alumna: Lucia Jiménez Lucas (Esccola del Treball)

Accèssit: FUTURETECH

Activitat: Fabricació i comercialització d’un dispositiu electrònic de seguretat amb aparença de smartwatch que permet l’accés del personal autoritzat a zones restringides. Alumnes: Joel Hervera, David Castro, Jaume Bota i Sergi Estall . Centre Integral de Formació Professional ILERNA (Lleida)

CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR:

Premi a la millor idea: SEDENTARIS, NO HI HA EXCUSA

Activitat: Servei de rutes de patrimoni cultural i natural mitjançant noves tecnologies. Alumne: Daniel Torrell (Ins Escola del Treball)

Premi al projecte més viable: HORTÍCOLA DEL SEGRE, SL

Activitat: Producció i comercialització al major de fruites, verdures i hortalisses amb cultiu hidropònic. Alumne: Òscar Prieto  Col·legi Episcopal (Lleida).

Accèssit: DENTALBUS

Activitat: Servei de clínica dental a l’interior d’un autobús.

Alumnes: Elisa Villas, Míriam Conte, Mariona Sánchez i Marta Oró Centre Integral de Formació Professional ILERNA (Lleida).

Accèssit: ESTÈTICA ARANZAZU CAPEL

Activitat: Servei d’estètica amb serveis externs relacionats amb la salut. Alumna: Aránzazu Capel (Ins Torrevicens de Lleida)