1a Píndola Emprenedora

Taller d'intel·ligència financera / Marta Grañó

El proper dimecres dia 15 de novembre engeguem el programa de píndoles emprendores per a l'alumnat. La primera píndola porta per títol: Taller d'Intel·ligència Financera a càrrec de la Marta Grañó i es realitzarà a la Sala d'Actes de les 16:00 a les 17:45 hores.

Aquest any es faran dos torns de píndoles, de novembre a febrer les píndoles aniran adreçades a 2n curs dels cicles de Grau Superior i la temàtica versarà sobre Autoconeixement i Gestió Empresarial. Un cop finalitzat aquest torn iniciarem un nou programa de píndoles, de febrer a maig, per alumnat de 1r de GS i 2n de GM destinades al coneixement de les habilitats emprenedores.

Al finalitzar el curs l'alumnat assistent a les sis píndoles obtindrà un certificat expedit per Globalleida i el Departament d'Ensenyament. L'alumnat que només hagi assistit a alguna píndola també obtindrà un certificat expedit, en aquest segon cas, per el nostre centre educatiu.

Encara esteu a temps per a fer la inscripció a aquesta primera píndola.