Evitem acumular residus

Accions de sensibilització promogudes per l'alumnat d'educam

L'alumnat de 1r d'Educació i Control Ambiental han organitzat per a la setmana que ve, unes accions per a sensibilitzar a l'alumnat de l'Escola del Treball sobre l'urgent necessitat d'evitar l'acumulació de residus.

Amb aquest objectiu es faran 3 accions:

1) El mercat d'intercanvi GIFTBOX, el dilluns (dia 20), el dimarts(dia 21) i el divendres (dia 24) de 10 a 12h al hall de l'escola, on podreu deixar objectes que no us agraden o no us són útils, alhora que triar-n'hi algun que si que us faci el pes.

2) Els ECOTALLERS, el dijous dia 23 (després del pati) per l'alumnat dels grups de grau mitja del matí que s'hi han acollit. Aquest alumnes faran una escombra i una jardinera vertical a partir d'ampolles de plàstic; i caixes per a diversos usos a partir d'oueres.

3) La difusió de la norma ISO 14.001 (sistema de gestió ambiental implantat a l'Escola per a l'organització, identificació, priorització i gestió dels riscos ambientals) als alumnes de 1r de tots els cicles formatius. Aquesta difusió començarà a partir del dilluns dia 27 de novembre.

Us volem agrair la vostra col·laboració i esperem que en gaudiu!

Departament de Seguretat i Medi Ambient