L'ET triomfa a l'ifest 2017

L'ET GUANYA EL REPTE D'AIGÜES DE BARCELONA

L’Escola del Treball ha participat en la darrera edició de l'ifest. Un total de 34 alumnes i 8 professors que formaven dos equips de l'escola van competir davant 400 equips i unes 9000 persones d'arreu de Catalunya que es van aplegar al Palau Sant Jordi de Barcelona.

Els nostres equips van treballar en el repte d'Aigües de Barcelona i, finalment un d'ells en va ser el guanyador. Aquests equips estaven dividits en:

• Pista. 3 alumnes i un professor
  • Grada. 14 alumnes i 3 professors

En aquest tipus de competició la coordinació entre els equips de pista i grada i el treball en equip son claus però allò que marca la diferència és el talen, l'enginy i la capacitat de sorpresa per ser disruptius i fer propostes realment diferents.

Felicitats a tots!

Us deixem un petit video de record d'aquest dia tant especial

També us recomanem el video que Aigües de Barcelona ha produït amb motiu de l'iFest i el seu repte i on el nostre equip guanyador és el protagonista.