“ETLleida Orienta't” a la xarxa d'Orientació Professional

ORIENTACIÓ

El dimarts 10 de gener va tenir lloc la presentació davant els centres que formen part de la Xarxa d’Orientació Professional al Car de Sant Cugat  de Barcelona, del nou pla de tutorització de l’Orientació Professional anomenat “ETLleida Orienta't”.

L’objectiu del pla és per una banda Orientar individualment als alumnes en l’àmbit personal, curricular i professional i per altra banda “Potenciar” les capacitats personals , l’autonomia i la iniciativa personal.

Aquest  pla s’està pilotant als CFGM Fusta i moble i Gestió administrativa i als CFGS de Gestió de vendes i espais comercials, Màrqueting i publicitat, Educació i control ambiental i Energies Renovables.

Els alumnes en finalitzar el cicle hauran dissenyat un eportfoli  que contindrà el seu perfil professional, el seu currículum vitae competencial , els seus projectes i un informe personal d’orientació Aquest informe consisteix en un conjunt de documents personalitzats que recolliran totes les accions realitzades en matèria d’orientació professional dutes a terme al llarg del cicle formatiu a fi de guiar aquest alumne/a envers una especialització professional amb l’objectiu de millorar la seva inserció.