1r Campament d'Innovació

5 CENTRES DE LLEIDA EN COL·LABORACIÓ

El 21 de març es va celebrar el 1r Campament d’Innovació de la ciutat de Lleida. Es tracta d’un esdeveniment organitzat per cinc centres de Lleida. Ins Torrevicens, Ilerna, La Salle de Mollerussa, L’INS Caparrella i l’Escola del Treball. Tot i que l’esdeveniment es celebrarà cada any en un centre col·laborador diferent, en aquesta ocasió s’ha realitzat a l’INS Torrevicens. Han participat 10 alumnes de l’Escola del Treball que també han fet tasques de protocol i organització de l’esdeveniment.

El campament d’innovació consistia en el desenvolupament d’un repte proposat als alumnes en equips intercentres. El repte a desenvolupar era la cerca d’utilitats i usos a les bases d’Alpicat. Les propostes dels alumnes s’havien de defensar davant un jurat.

Es van presentar propostes originals al voltant de zones d’oci nocturn, familiar i fins i tot un espai de protecció d’animals que en permetia poder apadrinar i gaudir d’una mascota.