Estudia a l'Escola del Treball

Flexibilitat Orientació i Reconeixement

L'equip d'atletisme en la cursa Sansi 2013

ESPAI IET

Aquest passat diumenge, dia 1 de desembre, l’equip d’atletisme del nostre institut va participar en la Sansi 2013, que va transcórrer per un circuit urbà de 5 quilòmetres amb sortida i arribada a la Llotja. El circuit va ser planer i ràpid aconseguint un èxit de marques i participació.

El nostre equip compost per alumnes i professors del nostre institut, així com amics d’arreu del país va participar en aquest magnífic esdeveniment que va aconseguir ajuntar 1.900 atletes. Cal agrair la participació de l’equip d’atletisme que organitza en Miquel Sànchez. Els atletes que vàren participar són: Joel Tosquella, Antonio Herrera, Oriol Trilla, Albert Mazcaray, Llorenç Carreras, David Villalba, Julian Lara, Boris Lapuerta, Roman Aurora i Mònica Buj. També cal felicitar altres alumnes de l’institut que vàren anar a títol personal per gaudir de la jornada fent esport i salut. No cal oblidar la inestimable col·laboració de l’Alegria Sagrado que va ser la nostra reportera gràfica d’aqueta cursa.

No cal oblidar la inestimable col·laboració de l’Alegria Sagrado que va ser la nostra reportera gràfica i alhora col·laboradora de la cursa de bombers. Finalment, recordar que l’equip d’atletisme entrena els dimarts i dijous a les 20:30h i que estem preparant les properes curses de 10 quilòmetres de Fraga i la cursa de Templers de Lleida, que es realitzaran en els propers mesos de maig i juny respectivament.