Estudia a l'Escola del Treball

Flexibilitat Orientació i Reconeixement

XI Trobada Secundària Rock. 2013

ESPAI IET

El dia 25 d’abril, va tenir lloc la XI trobada de grups de música rock o amb la participació per primera vegada del nostre institut. Altres nou instituts També vàren participar: Gili i Gaya, Maristes, Episcopal, Marius Torres, Guindavols, Ronda, Manuel de Montsuar, Maria Rúbies i Ciutat de Balaguer. A més del concert, al matí va haver-hi un taller sobre les versions de les cançons originals a càrrec de membres del grup Pastorets Rock, en el qual els alumnes pujaven a l’escenari en directe i versionaven les cançons in situ amb molt diferents estils tal com el rock, salsa, funky i altres estils, sentint-se membres d’aquest grup de música per uns moments. Cal dir que el resultat final va ser prou interessant i divertit!

A les quatre de la tarda vàrem provar els equips de música i també realitzarem una prova de so, perquè tot estigués a punt a l’hora del concert. A dos quarts de set, autoritats del Departament d’educació de la Generalitat i l’Ajuntament de Lleida van realitzar els parlaments per tal d’inaugurar el concert d’enguany.

El Cafè-Teatre de l’Escorxador estava de gom a gom, el públic estava format per familiars, professors, estudiants i amics dels intèrprets que actuaven i, un cop més, es va crear un caliu especial en el moment en el qual el públic va començar a cantar la lletra de les cançons, cosa que va fer que la vetllada fos molt agradable. Com cada any, els grups havien d’interpretar tres cançons i nosaltres vàrem tocar el següent repertori. Per començar: el tema “Zombie” del grup irlandès The Cranberries, després “Camins” de Sopa de Cabra i,  per acabar, “The house of rising sun” del grup The Animals

Enmig de les actuacions, i per tal de fer més àgils els canvis de cada grup, cada centre va preparar un videoclip musical de presentació. El nostre va presentar-ne un amb els noms dels participants i el logo de l’institut.Els protagonistes del nostre grup de música han estat:

• Irina Mora, veu i coros
  • Cristian Arguedas, guitarra
  • >Grecia Sànchez, baix i veu
  • Adrià Renau, teclat i coros
  • Medhi Hassiyan, bateria

El professor acompanyant va ser en Miquel Sànchez que va recolzar el grup amb la seva guitarra. Finalment, s’ha d’agrair sincerament als i les components del grup musical el seu esforç i entusiasme; i a la resta, animar-vos a participar-hi en una altra edició.