Estudia a l'Escola del Treball

Qualitat, Excel·lència i Innovació

Flexibilitat Orientació i Reconeixement

Get more details

L'equip d'atletisme en la cursa de bombers

ESPAI IET

Aquest passat diumenge, dia 7 d’abril, l’equip d’atletisme del nostre institut va participar en la CX Cursa Bombers 2013, que va transcórrer per un circuit urbà de 10 quilòmetres. El circuit va ser planer i ràpid aconseguint un èxit de marques i participació.

El nostre equip compost per alumnes i professors del nostre institut, així com amics d’arreu del país va participar en aquest magnífic esdeveniment que va aconseguir ajuntar 2.800 atletes. Cal agrair la participació d’en Joel Tosquella, Adrian Herrera, Gonzalo Gómez, Julia Castellote, Joan Andrada, Paula Gonzalez, Miquel Sànchez, Josep Solé i altres alumnes de l’institut que vàren anar a títol personal per gaudir de la jornada fent esport i salut.

No cal oblidar la inestimable col·laboració de l’Alegria Sagrado que va ser la nostra reportera gràfica i alhora col·laboradora de la cursa de bombers. Finalment, recordar que l’equip d’atletisme entrena els dimarts i dijous a les 20:30h i que estem preparant les properes curses de 10 quilòmetres de Fraga i la cursa de Templers de Lleida, que es realitzaran en els propers mesos de maig i juny respectivament.