Visita al Parlament de Catalunya

DEPARTAMENT D'ADMINISTRACIÓ

Els alumnes dels cicles formatius d'Administració vam visitar el passat dia 21 de desembre el Parlament de Catalunya, el Síndic de Greuges i la Ciutat de la Justícia. Al Parlament de Catalunya el Rafael ens va explicar el seu funcionament i també ens ho va emmarcar dins la situació actual.

També ens va fer la Síntesi de la història de l'edifici on es troba ubicat que a la vegada ens fa memòria de la nostra història. Després d'esmorzar vam visitar el Síndic de Greuges on d'una forma molt pràctica ens va relacionar les diferents tasques que fa aquesta institució i que posen a disposició de tots nosaltres.

Els alumnes de 2n curs del CFGM de Gestió Administrativa Judicial, varen fer una visita guiada a la Ciutat de la Justícia, la Srta. Raquel, Cap de Protocol ens va dur pels diferents edificis acompanyada d'una explicació detallada del seu funcionament, també varem poder accedir a diferents espais, alguns d'ells restringits al públic, en concret, a la sala de premsa i a una sala de vistes, on els va fer notar els diferents espais que separen als testimonis, així com els diferents recorreguts i accessos a la sala per part del Jutge, Secretari, testimonis, detinguts, personal d'auxili, etc.

També varen poder observar com és porten a terme les diferents tasques administratives amb el públic. Va esser una visita molt interessant i profitosa per a tots.