Assitència a la Direcció visita al CeeiLleida

DEPARTAMENT D'ADMINISTRACIÓ

Els dies 7, 8 i 9 de novembre, els alumnes de 2n curs d'Assistència a la Direcció van realitzar un taller de Pla d'Empresa al Centre Europeu d'Empreses i Innovació de Lleida. Durant les diferents sessions, es va animar als alumnes a valorar l’opció d’emprendre com a sortida professional, no sol com una possibilitat per fomentar l'autoocupació sinó també per augmentar la competitivitat del país i dinamitzar l’activitat empresarial.

El dia 8 i acompanyats pel Jordi Verdú, treballador del CeeiLleida, els alumnes van tenir l'oportunitat de visitar les seves instal·lacions i entendre com el CeeiLleida dóna suport a la creació de noves empreses i models de negocis innovadors, així com també a les empreses ja existents per tal d’afavorir la seva competitivitat i la diversificació de l'economia a les terres de Lleida.