I Trobada Empresarial CONNECTA Lleida & Business

DEPARTAMENT D'ADMINISTRACIÓ

Els alumnes de 2n d’Assistència a la Direcció van assistir el passat divendres 16 de desembre a la Finca Prats Hotel Golf & Spa, on van realitzar el protocol i la recepció dels assistents a la I Trobada Empresarial CONNECTA Lleida & Business organitzada per Globalleida GLl. L’acte, va comptar amb la presència del president de Repsol Antoni Brufau i va reunir una cinquantena d’empreses lleidatanes. La finalitat de la jornada era agrair a totes aquestes empreses la seva col·laboració amb els diferents programes empresarials impulsats per Globalleida GLl i així poder crear un espai de trobada i d’unió entre el conjunt d’empreses del territori.

Els alumnes van poder copsar de primera mà com es realitza un acte institucional de gran envergadura i van sumar una nova experiència més que els permet seguir amb el seu aprenentatge en el sector del protocol i l’organització d’esdeveniments.