Xerrada Empresa Kiwisac

DEPARTAMENT D'ADMINISTRACIÓ

Avui, 28 de març ens ha visitat, als alumnes de 2n curs Administració i Finances (grup matí), l'empresària Núria Martell de l'empresa Kiwisac a través del programa escola-empresa de la fundació FemCat.

El programa, elaborat conjuntament amb el Departament d’Ensenyament, se centra en la trobada entre l’alumnat i una persona que dirigeix la pròpia empresa i que els explica la seva experiència.

La Núria ens ha parlat de com li va sorgir la idea de Kiwisac, el perquè del seu nom, la producció del producte a la Xina i a Lleida, els dissenys, la comercialització del producte i sobretot ens ha trasmès la seva gran passió per aquest projecte i el seu gran esforç i dedicació per tirar-lo endavant.

Gràcies Núria per formar part de la nostra escola i enhorabona per ser una gran emprenedora.

a l'laumnat de 2n curs Administració i Finances (grup matí)