Visita eShop 2017

DEPARTAMENT DE COMERÇ I MÀRQUETING

El passat 23 de març, els alumnes del CFGS de Gestió de Vendes i Espais Comercials, juntament amb els alumnes del CFGS de Màrqueting i Publicitat, ens vam escapar a Barcelona per visitar l'eShow, un congrés de professional de eCommerce i màrqueting Digital.

A l'eShow vam trobar expositiors d'empreses relacionades amb el sector del comerç electrònic, del màrqueting digital, de la logística, de la robòtica, del IoT, de la realitat virtual, intel·ligència artificial, ... A més a més, vam assistir a diferentes ponències i fòrums de debat, on vam poder copsar les noves tendències i reflexionar sobre el futur de les novetats tecnològiques.

Vam experimentar la Botiga del futur i descobrir entre miralls i catàlegs virtuals, com seran les botigues de proximitat. Quin serà el paper dels robots i de la realitat virtual en el món del comerç? La resposta la tindrem d'aquí no res.