Projecte Erasmus-Estudi

DEPARTAMENT DE COMERÇ I MÀRQUETING

L’Institut Escola del Treball porta a terme el Projecte Erasmus-Estudi amb el Lycée Jules Guesde de Montpellier i el LycéeErasmuslogo Gaston Berger de Lille. Alumnat del Cicle Formatiu de Comerç Internacional està realitzant els estudis de CFGS Comerç Internacional a Montpellier i a Lille.

Cinc alumnes de 2n. de Comerç Internacional estan gaudint de l’experiència de la mobilitat internacional, realitzant una estada formativa a França durant el primer trimestre d’aquest curs. El Joan i la Mireia assisteixen a les classes de BTS Commerce Internationale del Lycée Jules Guesde de Montpellier i el Jordi, el Francesc i el David al Lycée Gaston Berger de Lille des de el mes de setembre i fins a finals de desembre.

Tots ells comparteixen els seus coneixements i experiències amb els seus companys de classefrancesos. Aquesta estada està subvencionada per la Generalitat de Catalunya i per fons Europeus dins del programa de Mobilitat Internacional i té el suport de la xarxa Netinvet, xarxa europea de formació i empreses creada amb l’objectiu de proporcionar als joves oportunitats de mobilitat durant el seu itinerari forma.

El projecte té com objectiu que aquests estudiants es beneficiïn educativa, lingüística, cultural i personalment de l’experiència d’aprenentatge realitzada en altre país europeu.