Un nou robot Scara

DEPARTAMENT D'ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA

El departament d’electricitat ha incorporat recentment al CFGS d’Automatització i Robòtica Industrial un nou robot SCARA, que complementa al robot antropomòrfic adquirit ara fa dos anys. Això farà que els alumnes puguin ampliar els coneixements en aquesta matèria així com els continguts i els recursos pedagògics que incorpora el nou cicle.

Scara1Scara2

Robot SCARA OMRON                         Robot Antropomòrfic Mitsubishi  FESTO

Aquesta adquisició és el resultat d'una dotació del Departament d’Ensenyament per tal de implementar el nou cicle i aproximar-lo al seu nou currículum. El Cicle Formatiu de Grau Superior d'Automatització i Robòtica Industrial, te com l'objectiu que els alumnes aprenguin a dissenyar, programar i posar en marxa sistemes automatitzats i robotitzats, per mantenir-se al corrent de les tecnologies més innovadores que incorpora el món industrial.