Alumnes del CFGM d’Instal·lacions elèctriques i automàtiques visiten Mercatec

DEPARTAMENT D'ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA

Els alumnes de CFGM d’Instal·lacions elèctriques i automàtiques van visitar Mercatec aquest passat dia 10 de Maig. Els alumnes van assistir al taller Sistemes electrònics aplicats a l’autopilotatge que va impartir Adolf Izquierdo del Departament d’Informàtica i Enginyeria Industrial de l’Escola Politècnica Superior de la Udl.

Així mateix, també es va assistir a la demostració de la Tecnologia d’una altre temps, principis de sempre. Aquesta va ser exposada per Bascules i balances Lletjós donant un repàs amb la tecnologia de pesatge i es va consultar el tema de les cèl·lules de càrrega i la seva relació amb aquesta vessant. Totes dues xerrades van estar relacionades amb la matèria d’Electrònica que s’imparteix en els nostre estudis d’Electricitat en l’Institut Escola del Treball.