Alumnes del CFGS d'Automatització i Robòtica realitzen matèria tècnica en anglès

DEPARTAMENT D'ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA

Els alumnes de CFGS d'Automatització i Robòtica de l’Institut Escola del Treball han rebut parts de la matèria de Sistemes Electrònics de Potència en anglès.

Per aquest menester han disposat de l’ajuda d’una assistent nativa, Oliv de Manchester, que ha estat amb nosaltres durant el curs.

El grup de primer curs ha disposat de dues hores cada quinze dies a partir de Gener fins el Maig, i ha servit per tal que els alumnes milloressin la seva comprensió auditiva i també millorar la seva producció oral.

La experiència ha estat molt positiva i els alumnes han estat molt motivats.

D’altra banda, els alumnes que faran pràctiques a l’estranger l’any vinent, rebran un curs d’Alemany de tres setmanes durant el Juny, d’aquest mateix curs lectiu.