CFGS de Energies Renovables participa en la Fira de FP

DEPARTAMENT D'ENERGIA I AIGUA

Els alumnes del CFGS d’Energies Renovables van participar en la Fira de FP que anualment es celebra a Lleida, al recinte firal, aquest any des del 14 fins al 16 d’Abril, inclòs.

La fira té per objecte donar a conèixer les diferents famílies professionals i mostrar part dels estudis que es realitzen dins les classes, sovint mitjançant l’ús de maquetes.

El Cicle Formatiu de Grau Superior d’Energies renovables, presentava aquest any, un seguidor solar de dos eixos completament automatitzat amb PLC Siemens, que feia tot el cicle representatiu de la posició solar, fins tornar a la posició inicial d’un nou dia, ininterrumpidament.

La maqueta va estar desenvolupada per tot l’alumnat de primer curs d’energies renovables i cal remarcar la aportació i dedicació especial dels alumnes Albert Amigó i Albert Godoy en realitzar la part de l’automatització.

D’altra banda, també es van presentar diferents models d’aerogeneradors, tant verticals com horitzontals, implementats pels alumnes, amb diferents prototipus de pales i diferents tipus de plaques solars fotovoltaiques i acumuladors.