Els alumnes d’Energies Renovables visiten el CREA

DEPARTAMENT D'ENERGIA I AIGUA

Els alumnes de primer curs d’Energies Renovables van visitar aquest mes de Maig, el CREA (Centre de Recerca en Energia Aplicada)

en un taller que va realitzar el professor de la Universitat de Lleida, Joan I. Rosell, per la matèria de Sistemes d’Energies Renovables que s’imparteix en el nostre centre.

Els alumnes van poder visitar el seguidor solar amb lent de Fresnel per edificis fixes, el seguidor solar de dos eixos i les plaques tèrmiques de tecnologia tube-pipe.

D’altra banda, es van poder veure les instal·lacions solars fotovoltaiques i tèrmiques que fan l’edifici sostenible.

Finalment, van poder veure els últims projectes de recerca en plaques solars fotovoltaiques de concentració i l’estudi de la seva posterior refrigeració tant amb líquids refrigerants com amb buit.