Endavant

DEPARTAMENT DE FOL

Endavant. Jornades per a l'Emprenedoria i el Creixement Empresarial

El passat dijous, dia 10 d’octubre, els alumnes dels cicles de grau superior de l’Escola del Treball van assistir a unes jornades d’emprenedoria a la UDL GLOBALleida i la Universitat de Lleida van organitzar les Jornades d'Emprenedoria i Creixement Empresarial que es van celebrar els dies 10 i 11 d'octubre de 2013 a la UdL.

Aquestes jornades van organitzar-se amb l’idea de ser un espai per:

• Escoltar a experts del món econòmic i empresarial amb conferències i taules rodones.
  • Poder participar en els debats i exposar suggeriments, dubtes i idees.
  • Conèixer com donar forma les idees amb un pla estratègic adequat i com tenir accés a finançament.Endavant foto escalada
  • Ampliar la xarxa de contactes.

Els alumnes dels cicles van assistir a la conferència “L’accés al finançament privat dels emprenedors i les oportunitats dels inversors” on van intervindre com a ponents, Fernando Zallo, Director d’ESADE BAN i Elena Rico, Directora d’Inversions Caixa Capital Risc.