Tercers al Catskills

DEPARTAMENT DE FUSTA I MOBLE

El passat dijous 5 de juny, els alumnes de l’Escola del Treball, Adrià Molins Serrano i Lucas Rodrigues Reis van quedar tercers en les especialitats de Fusteria i Ebenisteria respectivament de l’edició del Catskills 2014. Aquest any la competició es va desenvolupar a l’INS Pere Martell de Tarragona.

Els alumnes van haver de treballar de valent durant els dos dies en què es va desenvolupar la prova. Van véncer les dificultats que plantejava la competició i els nervis de treballar contrarrellotge per poder acabar les proves que se’ls va proposar. Al final l’esforç va tenir la seua recompensa i van quedar en una molt bona posició, ja que quedar tercers de Catalunya no va ser gens fácil. Volem donar l’enhorabona als alumnes, que van demostrar la seua vàlua amb escreix.