Concurs Finsa Encaja

DEPARTAMENT DE FUSTA I MOBLE

El dia 10 de març es va celebrar a l’Escola del Treball la segona edició del concurs Finsa encaja, impulsat per l’empresa de fabricació de taulers Finsa i organitzat pel departament de Fusteria i Moble del centre.

Els alumnes de 2n del CFGM de Fusteria i Moble i d’Instal·lació i Moblament van presentar els seus projectes realitzats al llarg del curs utilitzant materials Finsa per mitjà de presentacions de diapositives, plànols i maquetes.

Per valorar els projectes presentats es va comptar amb la presència de Núria Balogun, representant de Finsa, i de Jaume Gorgues, de l’empresa Mobles L’Ebenista, els quals van destacar l’alta qualitat dels treballs realitzats i la dificultat que comportava l’elecció del guanyador.

El guanyador del concurs va ser l’alumne, de 2n curs d’Instal·lació i Moblament, Miquel Navarro amb el projecte “moble vestidor”, integrat dins d’un projecte de reforma d’una vivenda amb elements de fusteria. A més, l’alumne Gerard Fernández, del mateix cicle formatiu, va obtenir una menció especial pel seu projecte de moble multifunció “Quattro”. D’altra banda, tots els alumnes participants van rebre una certificació de participació al concurs.

Finalment, cal agrair la participació dels membres del jurat, així com la col·laboració de l’empresa  Finsa per fer possible aquest certamen.

Felicitats als guanyadors i molts ànims per participar en les properes edicions!