Taller de Moodboard

DEPARTAMENT DE FUSTA I MOBLE

El moodboard és un eina de treball i comunicació, molt recurrent en el món del disseny, que contribueix a presentar d’una forma visual una idea, una tendència o un concepte.

A més del component creatiu, aquest tipus de presentació pot ser molt útil com a instrument de venda, ja que permet presentar al client una proposta de colors, textures i altres matisos visualment.

El Taller és eminentment pràctic i inclou la presentació del Trendbook 2015-16 de FINSA. A més, posa a l’abast exemples i mostres de materials de diferents macrotendències per tal que l’alumnat pugui utilitzar-les en l’elaboració del seu propi moodboard.

El taller de moodboard, impartit per l’arquitecte Núria Balogun de FINSA Catalunya, es va realitzar el 8 de març de 2016, de 16.00 a 20.00h, a l’Institut Escola del Treball de Lleida. Al taller hi va participar l’alumnat dels CFGM de Fusteria i Moble i d’Instal·lació i Moblament, professorat del centre i representants d’empreses del sector de la fusteria i el moble de Lleida. Cadascun dels participants va construir el seu collage i el va posar en comú amb la resta de companys.