Realitzar les FCT en empreses d'altres païssos

DEPARTAMENT DE FUSTA I MOBLE

PROJECTES LEONARDO DA VINCI-EUROINVOC 2012 (2012-2013). Amb l'objectiu d'aprofundir en la dimensió europea de la Formació Professional, el Departament d'Educació, a través del Servei de Programes Internacionals de Formació Professional, promou diverses iniciatives per a la innovació i millora de la qualitat de la formació professional, utilitzant com a instrument la cooperació transnacional en projectes d'iniciativa i programes comunitaris.

En aquest context, el departament de Fusta i Moble del nostre institut hi participa  per tal de facilitar als alumnes el poder realitzar part  de la formació en centres de treball (FCT) en empreses d’altres països.Aquestes mobilitats formen part dels programes comunitaris Leonardo da Vincique es troben inclosos dins del Programa d'Aprenentatge Permanent (PAP) de la Unió Europea.

Enguany hi participen 6 alumnes de la família professional de Fusta i Moble. Tots ells realitzaran les pràctiques en empreses de la zona del Burgenland a Àustria, en el període comprés entre el 24 de Maig i el 21 de Juny del 2013. Amb una durada total de quatre setmanes. Aquests projectes es realitzen en col·laboració amb l’escola austríaca de Pinkafeld, Landesberufsschule Pinkafeld, situada al mateix Burgenland. La qual ha enviat 4 alumnes a fer pràctiques en empreses de l’àrea de influència del nostre institut des del 7 fins al 27 d’abril.

Les empreses que han col·laborat amb el nostre institut són:

• OPEL-Lleidamòbil
  • MONZA. J. ESTEBAN S.L.