Visita a Mobel Linea

DEPARTAMENT DE FUSTA I MOBLE

El passat dia 21 de març 60 alumnes de l’Escola del Treball, de les especialitats de Automatismes i Robòtica Industrial, Comerç Internacional, Logística i Transport, Gestió Comercial i Màrqueting, Fusteria i Moble i Fabricació Industrial de Fusteria i Moble, van visitar l’empresa de Cervera MOBEL LINIA SL, l’activitat de la qual, es centra en el disseny i producció de mobiliari d’oficina.

L’alumnat i el professorat acompanyant van poder visitar la major part de les seves instal·lacions. El centre de treball MOBEL I, amb una superfície de 45.000 m destinat a la fabricació de mobiliari i cadires.

El centre de treball MOBEL II, amb 13.000 m2 de superfície, dedicat a la fabricació de components i mobiliari metàl·lic. El magatzem automàtic autoportant, de 41 metres d’alçada i amb capacitat per gestionar 33.000 europalets, que permet la traçabilitat absoluta de tots els productes emmagatzemats.