Concurs Finsa Encaja

DEPARTAMENT DE FUSTA

Un any més, s’ha celebrat a l’Escola del Treball la tercera edició del concurs de disseny de projectes “Iniciativa FINSA Encaja”, impulsat per l’empresa de fabricació de taulers FINSA i organitzat pel Departament de Fusta i Moble.

El dia 2 de març, els alumnes de 2n curs del CFGM Fusteria i Moble i del CFGM d’Instal·lació i Mobiliari van presentar els seus projectes realitzats al llarg del curs acadèmic utilitzant materials FINSA per mitjà de presentacions de plànols, diapositives i mostres de materials.

Després d’una primera fase, en què cadascun dels alumnes va poder votar dos treballs dels seus companys, els 5 projectes amb més suport van passar a la fase final en la qual els seleccionats havien de realitzar la seva presentació.

Per valorar els projectes presentats es va comptar amb la presència de Juanjo Martín, representant de FINSA, i de Miquel Navarro, de l’empresa de fusteria i ebenisteria Navayus, els quals van destacar la qualitat dels treballs, així com de les presentacions realitzades.

El primer premi se’l va endur l’alumne de 2n de Fusteria i Moble Gerard Sugrañes pel seu moble “Per a vins”, essent el segon premi per l’alumne del mateix cicle Manuel Gallego i el tercer per a l’alumne de 2n d’Instal·lació i Mobiliari Karim Boulahdaraj. La resta de participants no se’n van anar amb les mans buides, sinó que van rebre un certificat acreditatiu de participació en el concurs.

Finalment, volem agrair la participació dels membres del jurat, així com la col·laboració de l’empresa FINSA per fer possible aquest certamen.

Felicitats als guanyadors i molts ànims per participar en les properes edicions!