Exposició per la setmana de la fusta

EXPOSICIÓ AMB MOTIU DE LA SETMANA DE LA FUSTA

Al llarg dels mesos d’octubre i novembre s’està celebrant la Setmana de la Fusta de Catalunya, esdeveniment promogut i organitzat anualment pel Gremi de Fusta i Moble.

En aquest marc, el Departament de Fusta i Moble ha organitzat al vestíbul de l’institut una exposició de treballs elaborats pels alumnes i, en col·laboració amb la biblioteca, d’una selecció del seu fons bibliogràfic sobre fusta i moble. Durant aquest dies es poden veure alguns dels mobles fabricats pels alumnes al llarg del curs, una selecció de plànols i projectes dissenyats i escrits durant els darrers anys, així com diferents llibres, revistes i publicacions relacionades amb el món de la fusta i el moble.

A més, el departament de Fusta i Moble ha organitzat dos jornades, en les quals tècnics de l’empresa de fabricació de taulers FINSA ens parlaran sobre els productes que han desenvolupat i ens presentaran les seves innovacions tecnològiques més importants. La primera xerrada serà sobre materials de suport i es realitzarà el dia 9 de novembre mentre que la segona tractarà sobre recobriments decoratius, la qual està programada per al dia 14 de novembre. Totes dos conferències es realitzaran a l’aula de Tecnologia de Fusta de l’institut, de 15:00 a 17:00 h. Volem agrair a FINSA la seva predisposició i interès a col·laborar un any més amb el nostre centre.

Esperem que el material i els treballs i projectes exposats siguin del vostre interès i convidem a participar en les jornades tècniques a totes aquelles persones que hi estiguin interessades.