Visita a Heidenheim

DEPARTAMENT D'IDIOMES

PROJECTE COMENIUS MULTILATERAL

Enguany hem començat un projecte nou anomenat: Movement to a Successfull EuropeAn Community - in working and private life (MOSAIC).

El passat 12 d’octubre 4 alumnes i 2 professors de l’INS Escola del Treball de Lleida vam marxar cap a Heidenheim per dur a terme la primera part del projecte Comenius. Allí vam fer diferents activitats i visites culturals.

A més, tots els alumnes participants van rebre classes d’alemany (nivell A1 i A2) i van participar en un simulacre d’entrevista de feina en anglès. Els alumnes van elaborar el seu CV i carta de presentació i els representants de recursos humans de dues empreses alemanyes, Voith i Hartmann, van entrevistar-los i els van fer recomanacions molt útils per futures entrevistes de treball.

El resultat d’aquesta estada ha estat molt positiva tant pels alumnes que hi van poder participar, com pel nostre centre educatiu. La pròxima trobada es realitzarà al nostre institut a finals del mes de gener del 2014.