Visita a Finlàndia

DEPARTAMENT D'IDIOMES

El passat dia 10 de març, tres alumnes de segon curs del CFGM de fusta i moble van viatjar a Finlàndia per realizar una part de les seves FCT en empreses d’aquest país. Aquesta activitat forma part d’un projecte educatiu europeu anomenat Leonardo da Vinci. Els alumnes utilitzen la llengua anglesa com a llengua vehicular.

Aquest projecte ha estat coordinat per un membre del departament de llengües estrangeres, en Camilo Bustamante, en estreta col.laboració i inestimable ajut del professor del departament de fusta i moble, en Jaume Semis, que ha aportat la seva experiencia de 13 anys organitzant projectes europeus de mobilitat.

L’entitat col.laboradora, el centre educatiu de fromació técnica i profesional “Etelä-Savon Ammattiopisto”, es trova a la ciutat finlandesa de Mikkeli, una localitat del sud del país. El periode de pràctiques és de quatre setmanes, per la qual cosa tornaran a les nostres terres el proper dia 7 d’abril.

Tot seguit s’està preparant el segon projecte Leonardo da Vinci d’enguany, en el que participaran dos alumnes també de segon curs del CFGM de fusta i moble, i dos alumnes de segon curs del CFGM d’electricitat. En aquest cas les FCT es realitzaràn a Àustria i s’espera iniciar-les el proper dia 5 de maig.