Visita a Osnabrück (Alemanya)

ERASMUS

La setmana del 20 al 24 de juny, la professora de l’EScola del Treball Montse Caufapé va viatjar a Osnabrück (Alemanya)

per visitar les empreses on alguns dels nostres alumnes estan realitzant les pràctiques dins el projecte Erasmus+. Aquestes van des de empreses de transport, de Medi Ambient, Comerç Internacional o Laboratori i Control entre altres.

Dins la visita va assistir a un acte institucional amb la presència tant del s alumnes, com de les empreses i autoritats de la comarca. Això forma part d’un dels objectius del nostre centre, que és la internacionalització dels estudis i és una eina més en l’enriquiment personal i professional de l’alumnat, essent molt positiu per al seu CV.

Els alumnes van fer un curs d’alemany previ a la seva estada a Osnabrück i, un cop allí, viuen en famílies d’acollida on perfeccionen l’idioma.