Alumnes en pràctiques a Alemanya

ERASMUS

Seguint dins el Pla Estratègic de Mobilitat Europea, i amb l'oferta per part de l'Escola del Treball de pràctiques a empreses d'Alemanya , adjuntem l'article aparegut aquest estiu en una revista divulgativa del sector del Transport del Landkreis de Ösnabrück. En aquest cas, els protagonistes són l'Eduard Petit i la GAbriella Arqué, tots dos de Comerç Internacional. Ells han estat realitzant pràctiques durant tres mesos a l'empresa internacional KOCH. Tant Eduard com GAbriella vivien amb respectives famílies i realitzaven horari laboral de dilluns a dijous. Els divendres assistien a les classes d'alemany oferides per l'Ajuntament de Ösnabrück per tal d'assolir els coneixements de la llengua que van iniciar al nostre centre . No cal dir que aquesta és una experiència que aporta un punt de qualitat al seu curriculum laboral i, a més, com a bagatge vital. Enhorabona a tots dos!