Alumne de Tècniques de Laboratori de pràctiques a Alemania

DEPARTAMENT D'IDIOMES

El nostre alumne Albert PIñol acaba la seva formació realitzant unes pràctiques a un laboratori de Osnabrück dins la mobilitat Erasmus+ que ofereix l'EScola del Treball.Ell mateix ens ha fet arribar la seva opinió durant les dues primeres setmanes d'estada, la qual conclourà després de dos mesos.

"Durant les meves pràctiques a Alemanya estic vivint amb una família molt simpàtica, divertida i acollidora. Gràcies a aquest fet cada dia puc practicar i millorar l'Alemany. En les pràctiques de laboratori, l'ambient de treball és molt bo, els companys m'ajuden també amb l'idioma.

Les pràctiques les estic realitzant en una empresa internacional, Eurofins, on s'analitzen tot tipus d'aliments. Estic realitzant diverses anàlisis mitjançant la cromatografia de gasos (colesterols i àcids grassos) i la cromatografia de líquids (sucres, alfa-toxines, vitamina A...). També he realitzat diverses preparacions de mostres de carn per les seves posteriors anàlisis en altres laboratoris i anàlisis d'aigües residuals provinents d'indústries alimentàries.

En el temps que em queda espero aprendre a realitzar moltes més anàlisis."